خدمات پس از فروش سایت آریانا


شرکت پژوهشگران مکاترونیک آریانا با سابقه ای بیش از 10 سال فعالیت در زمینه تجهیزات پزشکی بوده و همواره آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است و در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مناسب و مورد نظر مشتری به دست خریداران محترم برسد. با این وجود ممکن است مشتریان عزیز پس از خرید با مسائلی رو به رو شوند که در چنین مواردی شرکت ما، خدماتی را در چارچوب گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. کلیه محصولات تولیدی شرکت آریانا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشند. بدین منظور برگه گارانتی کلیه تجهیزات پزشکی در هنگام فروش به خریداران محترم تحویل داده می شود و مشتریان گرامی موظف به نگهداری و حفظ آن می باشند، چرا که کارت های گارانتی مجددا صادر نمی شوند.


کارت گارانتی

کارت گارانتی در زمان خرید کلیه محصولات شرکت آریانا به مشتریان تحویل داده می شود و حفظ و نگهداری آن جهت بهره مندی از خدمات پس از فروش الزامی می باشد. کارت گارانتی کالا بدون تاریخ خرید، شماره فاکتور، نام فروشنده، مدت اعتبار، مشخصات و شماره سریال کالا فاقد اعتبار می باشد.

شرایط هدایا و خرید اعتباری

+ اقلامی که به عنوان هدیه از طرف شرکت آریانا به همراه سفارش ارسال شده و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده اند، مشمول ضمانت تعویض نمی باشند.
+ در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف)، پس از نهایی شدن سبد خرید، امکان تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هر گونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان بازگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

سرویس بازگشت کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا چه شرایطی را شامل می شود؟
+ مشتریان گرامی این امکان را دارند تا در بعضی از دستگاه ها به مدت 7 روز، کالا را تست کرده و در صورت وجود عیب یا ایرادات فنی، کالا را به شرکت بازگردانده و وجه پرداختی خود را پس بگیرند.
پس از موافقت با بازگشت کالا توسط شرکت، چه اقداماتی لازم است؟
+ اشکال یا ایراد فنی باید حداکثر تا 1 روز پس از دریافت کالا توسط مشتری به بخش خدمات پس از فروش شرکت آریانا اطلاع داده شود.
+ جعبه یا کارتن بسته بندی اصلی محصولات تا پایان .... روز مهلت استفاده، می بایست توسط مشتری نگهداری شود، لذا از دور انداختن آن جدا خودداری شود .
+ استفاده از سرویس بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه بسته بندی اصلی کالا به همراه تمامی ملزومات جانبی محصول بدون پاره یا مخدوش کردن آن ها به شرکت بازگشت داده شود، در غیر این صورت ضمانت بازگشت کالا شامل خرید نمی شود .
+ سرویس بازگشت کالا، اشکالات فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن بر روی بدنه کالا یا متعلقات جانبی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود. (منظور از استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جا به جایی نامناسب، نصب و راه اندازی اشتباه، تنظیمات و کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده متفاوت با توصیه شرکت (دفترچه راهنمای کاربری کالا قید شده است.) است.)

شرایط انصراف مشتری از خرید خود

+ اگر پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش شرکت آریانا اطلاع دهد.
+ اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، مشتریان باید هر چه سریع تر انصراف خود از خرید را به کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت آریانا اطلاع دهند .
+ انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق می گیرد که یا کالا باز نشده باشد و یا در صورت باز کردن بسته بندی اولیه و استفاده از کالا، دستگاه، تمامی متعلقات جانبی آن، جعبه بسته بندی، دفترچه راهنمای کاربری، پلاستیک شیرینگ به صورت کاملا سالم به شرکت بازگردانده شوند.
+ حق استرداد کالا طبق شرایط، صرفا متعلق به مشتری یا همان مصرف کننده می باشد (سفارش یک کالا به تعداد، مغایر با هدف مصرف خریدار بوده و شامل حق استرداد نمی شود.).
+ اگر به همراه کالا، هدیه نیز ارسال شده باشد، بازگرداندن هدیه نیز الزامی می باشد.
+ هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.
+ در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.

مغایرت کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات مندرج در وب سایت، کاتالوگ و...

+ اگر مغایرت بدون استفاده از کالا قابل مشاهده باشد (مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه)، باید کالا در شرایط اولیه خود بوده و از آن استفاده نشده باشد.
+ عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای از جزئیات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد، به استناد ان ها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت یا اطلاعات منتقل شده توسط کارشناسان بخش فروش می باشد.
+ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت، بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
+ در صورتی که امکان تشخیص مغایرت و کسری اقلام همراه، تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه بسته بندی اصلی محصولات توسط مشتری نگهداری شود و از دور انداختن آن ها جدا خودداری شود.
+ استفاده از سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان پذیر است که در ابتدا این موضوع توسط بخش خدمات پس از فروش شرکت تجهیزات پزشکی آریانا تائید شده باشد و کالا در جعبه بسته بندی اصلی خود به شرکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه بسته بندی اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از گارانتی شرکتی را از بین خواهد برد.

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

+ آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی باید طی 24 ساعت پس از دریافت کالا به کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت آریانا از طریق تلفن، ارسال پیام به واتس اپ یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
+ لازم است کارتن و جعبه بسته بندی اصلی محصولات نگهداری شوند. استفاده از سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان پذیر است که در ابتدا شرکت آریانا، عودت کالا را بپذیرد و کالا در بسته بندی اصلی خود به شرکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه اصلی کالا، یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از سرویس گارانتی را از بین خواهد برد.

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

+ آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا توسط مشتری، به کارشناسان بخش خدمات پس از فروش شرکت آریانا اطلاع داده شود.
+ لازم است جعبه بسته بندی اصلی محصولات نگهداری شوند و از دور انداختن آن جدا خودداری شود. استفاده از سرویس گارانتی و خدمات پس از فروش تنها در صورتی امکان پذیر است که در ابتدا این موضوع توسط بخش خدمات پس از فروش شرکت تجهیزات پزشکی آریانا تائید شده باشد و کالا در جعبه بسته بندی اصلی خود به شرکت بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی جعبه بسته بندی اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از گارانتی شرکتی را از بین خواهد برد.
+ کالای آسیب دیده و تمامی لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان صورتی که مشتری تحویل گرفته است به همراه فاکتور فروش به بخش خدمات پس از فروش شرکت آریانا ارسال شود.
+ در صورتی که آسیب محصول، در زمان تحویل کالا قابل مشاهده باشد، مشتری می تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نماید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به شرکت آریانا بازگردانده شود.
+ پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد نشخیص داده شود، مجددا برای مشتری ارسال می شود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت 1 ماه به صورت امانت نزد شرکت آریانا در واحد خدمات پس از فروش باقی می ماند و با اتمام این مدت، شرکت آریانا در قبال کالا و زیان های وارده و یا مفقود شدن آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

ضوابط و مسئولیت های مربوط به فروش تجهیزات و لوازم مصرفی پزشکی

+ اطلاعات هر محصول از لوازم و تجهیزات مصرفی پزشکی در وب سایت آریانا یا کاتالوگ ها صرفا برای اطلاع رسانی بوده و جنبه مشاوره ندارد. توصیه می شود به منظور خرید بهتر، مشتریان گرامی قبل از استفاده از تجهیزات و ملزومات مصرفی پزشکی نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره از کارشناسان بخش فروش ما اقدام نمایند.
+ نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب سایت درج کرده اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آن ها یا شرکت آریانا مسئولیتی ایجاد نمی کند.

شرایط گارانتی

+ قبل از استفاده از دستگاه، دفترچه راهنمای کاربری را به دقت مطالعه فرمائید.
+ ضمانت فقط شامل دستگاه اصلی بوده و شامل سایر دستگاه های متصل به آن و قطعات جانبی، لوازم مصرفی و دیگر متعلقات نمی شود.
+ آسیب های ناشی از نقص فنی ذاتی محصول، مواد و قطعات به کار رفته در آن، تا تاریخ قید شده در کارت گارانتی مشمول گارانتی شرکتی می باشد.
+ به منظور استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش، نگهداری کارت گارانتی و رسید خدمات الزامیست، زیرا دارنده آن صاحب کالا یا نماینده وی محسوب می شود.
+ کلیه هزینه های ارسال دستگاه پزشکی به منظور استفاده از سرویس گارانتی بر عهده مشتری می باشد.
+ انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات پس از فروش شرکت و برگشت آن برعهده خریدار بوده و دستگاه باید در جعبه بسته بندی اصلی خود ارسال شود تا مشمول خدمات گارانتی گردد.
+ خریدار با دریافت کارت گارانتی که در آن، مشخصات کالا، تاریخ شروع گارانتی (تاریخ خرید)، مدت زمان گارانتی، شماره فاکتور، نام فروشنده و شماره سریال کالادرج شده است، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
+ مسئولیت بسته بندی صحیح کالا به هنگام ارسال، به عهده فرستنده می باشد و توصیه می گردد حتی المقدور از بسته بندی اصلی بدون لوازم جانبی و متعلقات جهت ارسال استفاده گردد. بدیهی است صدمات ناشی از بسته بندی ناصحیح به عهده فرستنده می باشد.
+ شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد.
+ در زمان گارانتی، تعمیر، کالیبره و تامین لوازم یدکی به عهده شرکت خواهد بود.
+ در صورت خروج دستگاه از پوشش گارانتی، هزینه لوازم و دستمزد تعمیر طبق تعرفه شرکت اخذ می گردد.

شرایط ابطال گارانتی

+ دستگاهی که کارت گارانتی یا شماره سریال آن مخدوش شده باشد و یا با شماره سریال دستگاه مطابقت نداشته باشد، مشمول گارانتی نمی شود.
+ ضمانت دستگاه، محدود به عیوب ناشی از ساخت بوده و شامل ایرادات ناشی از بلایای طبیعی یا حوادث غیر مترقبه، ضربه، آتش، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل، زنگ زدگی، تماس با مایعات، رطوبت، سرقت، نوسانات برق یا عیوب مربوط به استفاده در محیط های آلوده و پر گرد و غبار، تغییر در قطعات، قطع و وصل اتصالات در حین روشن بودن دستگاه، صدمات حین استفاده، آسیب دیدگی کانکتور و کابل، استفاده نادرست از دستگاه (عدم رعایت شرایط مندرج در دستورالعمل های نگهداری و کارکرد قید شده در دفترچه راهنمای کاربری)، اتصال پورت های ورودی و خروجی به برق شهر، به کارگیری آداپتورهای متفرقه، دستکاری، تنظیم یا تعمیر توسط افراد غیر مجاز و نصب هر گونه نرم افزار تائید نشده از سوی شرکت، نمی باشد.
+ شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال اطلاعات ذخیره شده در دستگاه ها قبل از دریافت و یا در مراحل تعمیر و جایگزینی ندارد. لذا پیشنهاد می شود پیش از ارسال دستگاه به شرکت، از تمامی اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمائید.
+ صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط، ارتباط دستگاه با سایر دستگاه ها و تجهیزات و استفاده از هرگونه لوازم جانبی و باتری غیر اصل و تائید نشده از سوی شرکت، موجب ابطال گارانتی خواهد شد
+ بررسی تطابق شرایط گارانتی با وضعیت فعلی دستگاه مشتری در طول دوره گارانتی صرفا بر عهده کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت آریانا است.
+ در زمان تحویل دستگاه، ارائه کارت گارانتی معتبر الزامی است. در غیر این صورت هزینه تعمیرات طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد.
+ هرگونه تغییر در کارت گارانتی (تاریخ شروع گارانتی، سریال مندرج بر روی کارت و یا دستگاه) موجب ابطال گارانتی خواهد شد.
+ هرگونه تغییر یا تعمیر دستگاه توسط اشخاص غیر از کارشناسان شرکت آریانا موجب ابطال گارانتی دستگاه مورد نظر خواهد شد.
+ در طول مدت گارانتی چنانچه دستگاه خسارت دیده قابل تعمیر باشد، تعمیر گردیده و در غیر این صورت براساس تشخیص کارشناسان فنی شرکت آریانا، اقدامات صورت می گیرد.

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی شرکتی

1- اصل فاکتور خرید ممهور به مهر فروشنده
2- اصل کارت گارانتی
3- دستگاه در بسته بندی اصلی خود باشد.

شرایط ارسال کالا به شرکت آریانا

+ لطفا قبل از هر اقدامی با کارشناسان بخش خدمات پس از فروش شرکت آریانا تماس بگیرید.
+ از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان شرکت آریانا جدا خودداری فرمائید.
+ برای ارسال، کالا باید در جعبه بسته بندی اصلی خود باشد و لوازم جانبی و تمامی اقلام همراه مانند کابل، باتری، آداپتور، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند، پلاستیک شیرینگ و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
+ برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه بسته بندی اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید و یا در قطعه کاغذی جداگانه بنویسید.
+ در صورت ارسال محصول از طریق اداره پست، تصویری از رسید پستی را تهیه نموده و به شماره واتس اپ شرکت ارسال نمائید.
+ اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه با سفارش ارسال نشده است، از پیش فاکتوری که در زمان خرید برای شما ارسال شده است، پرینت گرفته و یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه ای بنویسید.